life will smile for you.

Tjenare tjena!
 
Ja, det blir inte så mycket med att skriva när man har mycket omkring sig. Igår så var jag med Marie hela dagen, så vi åt lunch på stan och hade det enbart trevligt. Sen på kvällen var jag på Kibox och tränade, vilket resulterade i att jag idag hade träningsvärk. Sen idag har jag inte gjort så mycket,eller vaknade så otroligt sent, så det blev att äta frukost ge sig ut på stan och ragga jobb. Men det märks väl lite senare hur allt gick, nästa vecka ska jag in på lilla saluhallen eftersom chefen där var bortrest så de bad mig komma tillbaka, sen när jag kom hem fick jag nått ryck att gå och träna med min träningsvärk. YEAH, men tog pulse passet, så tack och lov var det inte så mycket styrka. Så mest spring, hopp och dööö! Jag det gjorde jag nästan. Så nu tittar jag på idol samtidigt som jag skriver blogg. Och nu ska jag lägga ner datorn och bli mer intresserad av tv:en eftersom jag ska se främande fågel som är på 4:an nu! Men hoppas alla haft en bra dag! Det har jag haft, nöjd och glad!

Lovehugs Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0