Shut up.

Hey! Shut up. Dont lie to me. Hey, hey, have a heart, hey, have a heart. If you dont love me, why dont you let me go?hey, have a heart!

Jag har faktiskt inte en aning om vad jag ska skriva idag, men kanske lugna min älskade genom att skriva att jag kommer verkligen inte ta bort min blogg, bara låta den ta mindre tid av min vardag. Och sen skriva att om jag skulle ta bort den så skulle jag nästan inskaffa en ny, jobbig seprations ångesten här ju! Har ju vart mitt liv i nästan 1 ½ år? och jag får nästan känslan komma tillbaka när man läser inläggen fast det är det minsta jag önskar mig nu. Så ni kan ta det ganska lungt där ute, lovar er den försvinner inte än.

Jag måste även få skriva att jag läste två helt fantastiska bloggar nyss, http://jagefrisk.blogg.se/ och http://levaidag.blogg.se/ , tror dem handlar om samma grej. Cancer, ena var 20 år och dog, jag vet inte vad jag ska säga. Blir så ledsen, när jag mår hemskt och när jag känner mig liten ska jag börja läsa den,den handlar om hennes vardagsliv innan hon dog och det får mig att förstå att jag har världens bästa liv. Jag kan klaga och gnälla, är ganska duktig på det, haha, men jag är ändå frisk, jag har världens bästa familj, världens underbaraste vänner och det enda jag saknar är ett jobb men jag lever iaf.

Sen ska man kanske diskutera idol som man tittat på... eller det skiver ju alla andra om i sina bloggar. Men jag måste få skriva en sak, förstår inte HUR DEN JÄKLA JURYN kunde skicka ur Mattias,han var ju så söt! Han var min idol =) Slut pratat om det!

Ja, kanske ska avrund för dagen, men måste få med att det är faktiskt torsdag imorron. Anna kommer hem i helgen, så nu var det slut på mina nyktra "svenska" helger, så denna helg ska jag nog ut. Felix och Therese ska ju ut också så, har ganska många ställen där förfesten är,om de inte kräver att få vara hos mig dock. Men tror inte misse mjau gillar det ;) Men har vart nykter 5 helger vad jag minns, och då räknar jag inte med veckan i bulgarien dock, men men det var ju semester såå spelar väl ingen roll. hehe!

Så säg som det är för den här gången krävs det mer innan jag öppnar armarna förlorar mig och känslorna faller fritt på midnattsgatorna för vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0