Söndags ångest.

Ja den finns här åter igen. kanske för att det är söndag men kan inte skylla på det heller. Jag har verkligen kommit på att jag måste ta tag i mitt liv. Ska plocka upp det positiva, bryta kontaker som man ändå aldrig pratar med, sortera ens vänner och se vilka som man vill umgås med. Därför vänner ska ju lyfta upp en och inte trycka ner en. Så det ska jag börja med, sen ska jag satsa på träningen se till att allt blir bra där. Börja med mina piller  igen. Sen ska jag SKAFFA JOBB! Så jag har nått att underhålla mina dagar med. Kanske därför jag börjar fundera så, för att jag inte har annat att lägga tankarna på. Så nu är det dags igen efter bullen blir det att ta tag i allt.

Men nu avrundar jag mina funderingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0