Torsdagsmorgon!

Här sitter man igen, vaknade ganska sent idag. Var inte upp fören halv 11 :) Får väl skylla ifrån mig att min telefon ringde varm från 23 fram tills 24. Så sent blev det, sen fastnade jag för 2 ½ men. Det var ju bara ett måste så somnade nog inte försen vid 1 kanske. Men det spelar ingen stor roll just nu. Därför jag har ett svårt val att göra, hm, ska jag åka till norge jag har inte bestämt mig. Men nu idag denna morgon så skulle jag säga ja, på ett villkor att jag får ha kvar lgh i karlstad så jag kan åka hem när jag vill. Det låter väl bra? Ska prata med pappa om de, men först väntar en veckas solsemester. Otroligt gött!! :) Jag längtar efter det! Men känner att jag inte ska överge norge tanken, där tjänar man ju pengar.

Men men idag ska jag ner och möta morfar ska se till så min lille gubbe klarar och byta från buss till buss. Utan att gå fel. Låter väl bra? Sen ska jag städa och möblera om:) hehe. Hoppas alla får en bra dag iaf.

Lovehugs Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0