forlat

ja usch, forlat for att jag inte skrivit pa ett tag men livet har nere ar ingen dans pa rosor langre. Jag vet inte vad jag ska skriva eller vad jag ska gora men men allt ordnar sig det ar det jag vill skriva bara. men jag saknar sverige for mycket. Ta hand om er sa ska jag skriva mer nar jag har tid och ar pa battre humor, idag ska jag iaf ut och kaka meze. Ska bli gott! Pa mandag fyller jag ar ocksa, hur ska jag klara utan mina vanner da? ni som firat mig varenda ar och nu ar jag borta.

Lovehugs marie

ps. mitt jobb soker mer folk, sa jag vill att mina vanner soker det och kommer ner, det ligger pa ams.se :)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hoppas att du läser detta någon gång framöver. Du borde nog gå till internet butiken lite oftare.

Hoppas att din födelsedag blev bra trots allt och att du inte saknade oss för mycket. Ta dig nu i kragen och gör lite utflykter och se dig omkring på Cypern. Vi syns till midsommar. Kram mamma och pappa.

2009-04-28 @ 18:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0