Internet!

Hallå! gissa vad underbart, vi har hittat ett trådlöst internet som vi kopplar upp våran dator på. Så det betyder att vi har internet i lägenheten. Jessica har beställt internet hit också, ett alldeles eget som vi kan få, helt gratis- så underbart det är att bo här nu. Men en nackdel finns det, det tar 3 månader att installera internetet. Men bara bra, eftersom min dator inte kommer försen i juni så det är bara bra för mig iaf.

Nu har vi haft öppet rest länge också, man börjar få sina rutiner. Det känns bra, det är ett roligt jobb. Men jag har lite torka på skriv fronten nu, så jag ska avrunda. Men hoppas alla har det super bra. Jag saknar er som helvete, men känns som livet här nere är perfekt. Kom och hälsa på så blir jag glad, himla glad.

Sov så gottt! Nu är klockan 01.16 här, så jag ska krypa i säng!

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0