oppning av rest :)

hej! ja det kommer inte sa manga inlagg om mitt liv har, men det ar for att det finns viktigare saker att gora an att sitta vid datorn. Fast mamma och pappa kommer ju ner i juni och de ska ta med sig min laptop sa da kommer jag sitta mer vid datorn det kan jag lova er.

Jag vet inte riktigt vad som hant, det har svensk sommar har nu, sa det ar varmt. Sen har vi oppnat restaurangen ocksa, men det ar inte mycket folk :) sa det ar ganska lungt. Jag ska ivag och jobba nu om en halvtimme :) senare ikvall sa ska vi ut, tror vi ska till ayia napa ikvall. Annars ar vi ocksa inbjudna till fest pa bowland, det ar privatfest fast den kanske ar slut nar vi slutar jobbet. Det ska bli trevligt. Jag jobbar varje dag, fran 16-24 sa alla vet. Datorn jag sitter vid nu ar konstig sa jag kommer avrunda mitt inlagg nu.

Hoppas alla har det bra dar hemma iaf. Saknar er som tusan!


Kommentarer
Postat av: Patrik & Jannice

Hej



Tack för vykortet , det var jätte fint , hur har du det där nere , har ni någon värme? Har du någon adress , som man kan skicka kort el. brev till där nere. Du får ha de bra , så hörs vi.



Kram Patrik & Jannice

2009-04-05 @ 16:03:18
Postat av: Anna

Wohooo marie :) ja har bestämt att ja tänker minsann komma i början av sommarn.. typ slutet av maj. ge mig själv en liten resa i present :)det är iofs ganska lösa planer, men ja ska försöka så mycke ja bara kan! hoppas du har de super, de verkar ju så i alla fall :D hörs på msn någon dag. Love u! puss

2009-04-06 @ 11:01:55
Postat av: Gunilla

Hej älskade vän tänk på att du måste jobba för att tjäna ta inte ledigt när vi kommer eller någon annan kommer, du har hela dagarna att umgås.

PS har du fått några dvdskivor.

2009-04-06 @ 17:27:29
Postat av: Patrik & Jannice

Hej Marie!



Nu är påsken här och vi får lite långledigt. Skönt! Och besök har vi över helgen, samma som du får i juni =) Hoppas du har det bra och får en trevlig påsk. Kram Patrik & Jannice

2009-04-09 @ 16:01:52
URL: http://jannicesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0