såå sköönt!

Hej! nu sitter jag ute på våran altan med amandas dator i knät, hur skönt som helst. Det är väl runt 25 grader i luften men det blåser och det ser ut som det kommer moln längre bort. Men ska nog ner till stranden ändå, sen blir det jobb och så. Jag hade en toppen bra födelesdag trotts att jag saknade alla där hemma så himla mycket, men emma, sara ochamanda tog med mig på en krogrunda. Sen badade vi mitt i natten, det var trevligt. Men nu har jag inte gjort så mycket, fick världens bästa present också, ANNNA KOMMMER NER TILL MIG!!!!! Det var nog det bästa som kunde hända. Men men nu ska jag avrunda. Hoppas alla har det bra där hemma! Saknar er alla så himla mycket. Ta hand om er och kom gärna ner och hälsa på :)

Lovehugs Marie

Kommentarer
Postat av: Susanna

Tihi, jag visste att Anna skulle åka till dig ^^ Mohaha! Nejdå, men hoppas att det går bra med din hemlängtan, så att den inte blir för stor!

2009-05-01 @ 15:15:14
URL: http://susannaslife.blogg.se/
Postat av: Gunilla

2009-05-03 @ 00:19:16
Postat av: Gunilla

Tryckte på fel knapp!!! Klockan är 24.20 och jag har precis sett en mycket dålig film på TV. Pappa sover. Fredrik har åkt hem och det känns lite tomt.

Jag mår bättre = är frisk från förkylningen.

Här hemma händer det inte mycket, det är ju så med livet ibland har man roligt och ibland är det spännande och ibland händer ingenting. Det tar ett tag innan man lär sig detta. Kämpa på!!!

Saknar dig, men vi träffs snart.

Kram mamma.

2009-05-03 @ 00:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0