Jag vill hem!

Ja då var man här igen då, mår som skit och bara längtar hem. Inte för att jag vet vad jag ska hem och göra, men bara för att livet här nere är bara att klättra uppför, det händer något och plötsligt ligger man på marken igen. Man kämpar och kämpar men känner att jag har inget att kämpa för längre. Jag tror seriöst att jag inte har något mer att hämta i detta landet. Att jag har något mer som jag skulle vilja ha, så vad gör man. Till mamma där hemma, som är nog min mest trogna läsare, jag har köpt ett par rosa jeans idag när jag och tjejerna var i larnaca. haha, de kostade faktiskt bara 9,99 Euro :) Toppen pris juh! Plus att jag har sökt ett jobb i Qutar, gå in på ams.se och kolla. Det var minst 2 års kontrakt men vad fan kontrakt går väl att bryta om det blir jobbigt? haha:) Men ta hand om er, jag ska ner till dykningen imorron och prata med andreas igen, bara hänga lite tror ja. Se till att man får ett gratis dyk kanske, haha:) Älskar er!

Stooorra Kramar Marie

Kommentarer
Postat av: Gunilla Nordgren

Försöker igen. Älskar dig kram mamma

2009-08-18 @ 23:32:22
Postat av: Gunilla Nordgren

Det fungerar inte att skicka svar via din blogg. Ska försöka imorgon igen. mamma.

2009-08-18 @ 23:52:19
Postat av: Anna

Jag är oxå ganska trogen läsare :D miss u!!

2009-08-19 @ 16:44:57
Postat av: Gunilla Nordgren

Idag har solen visat sig från sin bästa sida. Vi har varit ute och spelat golf 18 hål. Träning behövs. Imorgon ska jag följa med pappa till Arvika sjukhus, han ska på kontroll av den operation han gjorde i våras. Fredag blir det västkusten där vi hyrt stuga och ska träffa Patrik och Jannice, hoppas på fint väder. Börjar jobba på tisdag, längtar inte pecis efter det. Kram mamma.

2009-08-19 @ 18:29:27
Postat av: Gunilla Nordgren

Hittar inte jobbet på ams.se. var ska jag leta??

2009-08-19 @ 18:31:12
Postat av: Gunilla Nordgren

KUL att du hittade jeansen, du behöver göra lite roliga saker ibland. Det behöver alla!!! Hittar inte jobbet på ams.se var söker jag. Kram Mamma

2009-08-19 @ 18:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0