många ord utan betydelse.

Hej! Jag har så mycket att fundera på, jag vet inte varför man utsätter sig för det jag gör nu. Ibland har man dagar då det är ett helvete på jobbet, känner att livet utanför jag klarar pressen jag har. Och allt är så hemskt så man bara vill hem? Varför är det inte då dags att ge upp? Varför utsätta sig för detta när man inte tjänar något på det? Jag kan inte säga varför? Jag kan inte heller säga att jag vill, jag har ju inget att bevissa längre? eller har jag det? Men jag omgör alla dessa tankar jag har till positiva, så varför skulle jag ge upp? Om jag längtar hem så mycket då skulle jag väl ha åkt hem i april, nu är det jätte kort tid kvar? tänk att det seriöst gått 5 månader, 5 månader, det har gått fort. As fort! Så varför ge upp nu, jag har inget hemma att hämta ännu! Nej det har jag inte! Men jag älskar er där hemma det vet ni, men om ni tycker om mig, så förstår ni hur mina tankar går! Livet här är mer än ni kan förstå. Jag lever seriöst i en såpoprea- det är något varje dag. Ett helvete, ett paradis eller ett liv!

Nej, nu ska jag gå ifrån mitt andra hem och traska hem för att sova. Imorron ska jag iväg till napa för att hoppa bungy-jump om jag inte bangar  när jag är där då! hahaha, det kommer jag göra men man vet aldrig! Kanske gör det, kanske inte! Ta hand om er! Mycket kärlek!

// xxxx m

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hur gick det med hoppet idag

2009-08-11 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0