Allting går igen, kommer tillbaks

Jag blir inte så många rader här nuförtiden, men men hoppas ni överlever min lilla svacka. Idag har det vart en ganska jobbig dag trots alla framgångar, jobbet har ju rullat på och det är onödigt att klaga. Men jag känner att jag inte kan låta bli ändå, därför det är många tankar som upptar min hjärna under nätterna så man är väl glad om man får 3-5 timmars sömn ändå varje natt. Ja, hur man än börjar så slutar det bara fel ändå. Jag saknar dig, Anna Gunnarsson Gull, utan dig idag hade jag nog grävt ner mig själv så djupt. Men men snart är det en ny framtid som väntar mig, jag kommer nog ha den bästa tiden i mitt liv trots allt under tiden i cypern.


förlåt, men du vet att jag får panik av dina tårar. Hur kan det spela någon roll? framtiden är ändå utom räckhåll för oss. Har inte tid med all din skit! Ja ja, jag vet vad vi förlorat, och jag vet att du vet. Ett steg tillbaka för att ta två framåt eller minns du hur det lät sist?

Nej, nu blir det sängen. Här kommer den underbara låten som jag hela tiden nynnar omkring på! Lite av texten är ovan! Lovehugs Marie Nordgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0