Back together again.

Jag nu vill jag bara beställa en enkel biljett bort från verkligheten. Jag ska beställa resan snart till mitt nya hem, men funderar fortfarande på om jag ska ta en enkel eller tur&retur. Enkel så kan mitt liv gå både åt höger och åt vänster, medans om jag tar t&r så måste jag åka hem igen var sig jag vill elle inte, så måste jag då hem. Det kan jag fundera på, för att dämpa min ångest förut så var jag tvungen att springa och köpa en kjol, det låter inte som mig men det var den ända utvägen idag - för ni som känner orkar jag inte ta hand om konsevenserna nu. Utan jag orkar inte ens tänka varför? Men nu står jag här och ni kan tycka att jag rymmer från problemen, ja det gör ja. Jag står för det men förlåt, det sista jag vill är att lämna dig här själv men mitt liv går vidare och du har lämnat stora spår, jag glömmer dig inte! Lovar!

Men det spelar faktiskt ingen roll, vad du än säger så kommer jag dra ändå. JAG FLYTTAR TILL CYPERN, OCH FLYGET GÅR 17:E MARS FRÅN ARLANDA. Så enkelt är det! Nu ryser jag i hela kroppen! Vad underbart! På jobbet sitter jag mest och flyter med, jag lägger inte ner någon energi på att sälja, vilket jag borde men gör inte. Så jag mest bara är där. Jag ska skärpa mig snart. Men tar tag i det efter helgen. Jag kan om jag vill! :)

Jag min helg är ganska full späckad, har inte så mycket tid över egentligen. Imorron vid 19 ska jag iväg på teater, och den är ju slut vid 23 eller nått så då blir det inte många knopp imorron natt. Sen på lördag har jag äntligen fått in rebeccah på en skön slappis dag eller om vi ska hitta på nått. Jag ska iaf träffa henne, var sjukt längesedan nu! Jag saknar henne, sen på kvällen har Sabina fest för att hon fyller 22. Så då blir det nog utgång och dricka igen. Och sen var det ju söndag igen. Och söndagar händer bara det gamla vanliga som är tvätta, städa, diska och handla mat! Så brukar mina söndag se ut iaf. Men om ni har tråkigt en söndag så slå gärna en pling då!

Ja nu ska jag krypa ner till sängs efter en jobbig dag. Just det, de kom snö inatt igen! Trött på vintern nu =p Får mer än gärna bli sommar. Åh sommaren 2009 kommer jag befinna mig på cypern :)

Avslutar med att jag saknar Anna mycket också. Lovehugs Marie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Marie! kjolen var ett kap! =) men bara för att jag har en sådan själv! =P kram på dig!

2009-02-05 @ 22:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0