darling sweet honey

Godmorgon tänkte jag nästan skriva. Det känns lite så, har precis kommit ur min lilla dimma tror ja. haha, ja sista timmen på jobbet så sa jag inte nått rätt, allt var en dimma. Sålde gjorde jag till slut iaf, haha. Även fast bokstäverna hamnade bak-och-fram! :) Nu har jag käkat plättar och ska snart in i duschen, sen blir det att laga mat låda och sen ska jag iväg på Biiio! Ska bli kul,var jätte längesedan jag var på det! Sen måste jag och hinna fortsätta packa, men annars har jag ju hela nätterna på mig till det:) Så kommer det se ut iaf, på torsdag har jag planerat att jag ska hem och hälsa på Wille också! Såå himla söt! Men nu blir det duschen! Jag hoppas alla hade en toppen dag iaf!

Loovehugs M :) (om en månad idag, så åker ja, wiieee)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0