Flytta?

Ja idag är det gjort, så min nuvarande bostads ort är ÖÖMÖÖL! Men tänker ändå tillbringa natten i karlstad, så funderar på nöjes, men det märks senare. Eller snart ska in i duschen först, sen ringa och prata med tjejerna! Sen får man se vad som händer, detta har vart en lång dag, började vid 10 då mor och far kom hit med släppvagnen :) Och då var det igång, sen packade vi ihjäl oss eller nått sådant. Allt fick ändå plats trots allt. Sen stannade jag kvar i lgh tillsammans med mamma och städade. Herregud vad det är hemskt jobbigt! Men nu blänker allt som kan blänka också. Så det känns skönt! Och nu har de åkt eller åkte härifrån vid 18 så nu är det lugnt. Men som sagt jag tillbringar natten i karlstad ändå. eftersom jag lovat att hjälpa fredrik flytta imorgon också. Men imorron kväll gör jag första natten i Åmål. TYCK SYND OM MIG, FAST SÅ SKA JAG INTE TÄNKA :) Jag åker ju snart ändå! haha :)

Men nu blir det duschen! Loove // Maggie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0