första-dagen-i-åmål

Godmorgon, Godmorgon. Inte för att jag precis har vaknat, har vart upp sedan 10 någon gång, men ändå! Nu har jag äntligen mellanladdat i Åmål, Känns helt ok men hemma-bra-men-borta-bäst :) Ni som någon gång vart i Åmål vet vad jag pratar om. Man känner sig så ensam här nuförtiden. Har inget att sysselsätta mig med egentligen, vilket är så skönt men ja. Vitt och fint är det ute, och nu kikar även solen fram! Katongerna ska jag ta tag i, allt måste upp och de grejerna som inte ska användas ska ut i boden, så det blir att gå igenom allt. Men först måste jag se melodifestivlen som går i repris klockan 14.25 på 1:an :)

Sen ser jag framåt också, nu är det bara 21 dagar kvar sen går flyget mot cyprus och värmen i nästan 7 månaders tid. Ska bli så härligt men vad fasen, har 3 veckors tid att sysselsätta mig med också. Men i helgen ska jag upp till Karlstad, på torsdag ska jag nog umgås med Marie Jonsson men det är absolut inte säkert ännu, men isf sover jag där och då är det sen fredag, då blir det taco och biljard med Evelina och Rita :) då har jag inte  någon sovplats från freda till lördagen så någon som har en soffa ledig säg gärna till. Sen på lördag ska vi fira sofia som fyller år, 22 blir hon nu, så då blir det utgång med dom underbaraste igen och sen är det ju redan söndag! Så helgen är allt planerad bra! :) Men sen händer det säkert saker som gör att det blir krångel, tycker det känns svårt att hitta sovplats i KD men men som sagt allt ordnar sig säkert!

Nu blir det kartonger som ska upp! Have a nice day ♥

Kisses and hugs Maggie!

Kommentarer
Postat av: Marie

har alltid sovplats hos oss vet du! :)

2009-02-23 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0