Happy-man-girl, what ever?

Varje vecka är det helg, ta en shot, var god och svälj :) Ja denna dagen har som alla andra dagar gått i ett. Att man aldrig får en ledig stund där man kan ta en middagslur eller nått. Men men nu ska jag rycka upp mig och det är dags att fila naglar, platta hår, kupera hår och locka hår. Sen måste man ju välja kläder också sen iväg för att fira sabina 22 års dag- som egentligen är imorgon men firas idag! Men annars har jag väl inget viktigt att berätta ska boka biljetten imorron, så då vet jag att jag kommer från arlanda - larnaca den 17 mars kl. 17.30 och är naturligtvis framme mitt i natten. Men nu är den stora frågan hur tar man sig till arlanda en tisdag? hmprf.. ja det ansvaret har jag lämnat över till mamma! Sen nästa helg är det sista helgen för mig i karlstad, och då kommer även älsklingen upp på besök!

Men dags att dra sig nu! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0