I've said it so many times

Nu är jag allmänt grinig och trött vet inte alls varför allt bara tvär vände men mina humörsvängningar ska vi inte prata om. Dom är verkligen hemska. Men så ligger det till idag, eller just nu! Ska snart sätta mig framför tv:n och njuta av nått bra program. Annars ville jag bara skriva att sprutan gick bra, igår bokade jag flygbiljetten också. Tog en enkel biljett ner, så har man inget behov att komma hem om man inte vill. Kändes jätte konstigt när Rebeccah drog förut, ungefär nu ser jag inte dig nått mer. Men alla vet att herregud jag kommer komma hem. Sen har jag bara pratat med Annisen också, vi planerade att vi skulle mötas en dag och gå på stan i Gbg. Det är ju samma sträcka för henne att åka dit som det är att åka hem, så den 10 mars planerade vi att vi skulle ses. Var bara tvungen att se henne iaf en gång till innan. Men får hellre bli fler än mindre. Behöver alla tid jag kan få med dom som betyder mest!

Oh fick en ros av min älskling igår också, och en nalle jag kan krama när jag saknar allt. Men detta kommer bli bra, eller hur? Men men hoppas alla haft en toppen dag!

Lovehugs Marie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0