kan somna tryggt.

Om jag ska vara med i Vasa-loppet? ^^ hmm, nej tror inte jag måste svara varför! (haha, GW i efterlyst) Så roligt kan man ha på en onsdags kväll. Ja, idag har jag inte gjort så mycket. Var nere i byn en stund förrut, Inskaffade mig hårfärg så man kunde bli lite fin igen, eller ja få bort min härliga utväxt :) Så det har jag fixat, sen klippte jag även tånaglarna och sådant! Och just nu funderar jag på ett varmt bad, fast det kan jag ta imorgon bitti ist! Så jag är fin tills helgen :) Just det har fått sov plats mellan freda-lörda också, så torsda-freda sover jag hos Marie J och freda-Lörda hos Rita och sista men inte minsta natten hos saaben!

Så det består min helg utav, Så det kommer inte bli så många mer inlägg denna veckan eftersom jag dra till Charlestown imorgon och kommer säkert hem söndag kväll, Så om ngn vill ta en fika så hör av er! Vore allt trevligt! :)

men nu blir det antagligen sängen eller badet! Have a nice night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0