Näst sista natten i kd

Åh, jisses klockan är redan 21 snart! Och jag har precis kommit hem, blev en 12 timmarsdag idag. Och nu ska jag inte göra så mycket vettigt. Tänkte skriva vad jag gjort idag, och så sen ska jag krypa ner och lägga mig. Så om ni orkar så kan ni läsa om dagen eller gå härifrån. Imorron är det sista natten i Karlstad själv iaf, i min egna lägenheten som egentligen inte är min längre, men ändå. Sista natten snart iaf.

Ja! Idag sov jag ända tills klockan 08.10 så det blev lite stressigt, men det har blivit sena kvällar två dagar i rad ju! I tisdags var jag ju på bio så då somnade jag först halv 1 på natten och samma igår, då det blev sent med filmen hos en kompis. Men men då var det bara att dra på sig jeansen och äta frukosten på jobbet. Sen har jag bara jobbat, sen tog jag och evve bussen ut till rita för att hälsa på wille igen. Där fick vi en jätte god korvstrogganoff, den var underbart god. Och där satt vi och skrattade och hade supertrevligt tills typ nu när jag kom hem. Vi bestämde också att vi skulle träffas och ta en tacos kväll här innan jag åker med utgång och allt. Ska bli jätte trevligt, vi får se när det blir bara.

Ja annars har det inte hänt så himla mycket, kan inte förstå att det är mindre än en månad kvar nu! Men men, sådant är fallet och det är fortfarande blandade känslor. Men allt ordnar sig ska vi se, det brukar det ju göra.

Men det var nog allt för mig! Ha en bra kvällen och en underbar natt.

Dagens humör: Glad, som benen vill springa iväg. Pirrar i hela mig!
Dagens kläder: Ljusa jeansen och mörkgröna t-shirten från gina.
Dagens frisyr:  Håret i en toffs på huvudet, städtoffs :)

Lovehugs Maggan, Have a nice dag!


Kommentarer
Postat av: aPELSINJ0Z [JOZEFINNILSSON]

hej gumman :) hoppas allt ä bra med dej? saknar dej som tusan :/ ha de bra KRAM

2009-02-20 @ 00:40:29
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0