sunday, it's sunday baby!

hihi, hej kanske? :) Gud vad jag bara springer runt och småler, vet inte alls varför jag är så glad idag för. Men glad är jag iaf! Kan det bero på vädret! Ofcourse, det är på grund av vädret jag är så glad. Idag fortsätter min packning, förstår inte hur jag kan ha samlat på mig så mycket skit/skräp under dessa år. Men det ska jag göra, sen kommer mamma och hämtar Kisse-mjau också. Sen blir det promenix med Evelina sen ska vi beställa pizza också. Då kommer nog även saaben och CO :) I don't know kanske,kanske inte :) Det märks först efteråt!

Nu ska jag leta upp ngn äldre CD-skiva och spela den hela dagen. Oh nostalgi-tripp vore väl härligt att ta! :)
Lovehugs, stooora kramar Magggiee!

Kommentarer
Postat av: Sabiina

nej du var glad för att du visste att jag skulle komma till dej ;)

2009-02-15 @ 22:55:25
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0