Tell me it's over I'll still love you the same.

Godmorgon! Jag mår absolut inge vidare idag, huvudet dunkar som det aldrig gjort förr. I don't know why! Men sådant är ju livet ibland är man på topp, ibland inte. Men men nu ska jag ner till stan och ta sprutan snart! Också jobbigt sen ska jag äta lite granna och packa iordning alla grejer. Denna helgen som kommer är ju sista helgen i karlstad.

Vad jobbigt det lät när jag skrev så. Men men är hemma från jobbet idag, pga av huudvärken. Känns vekt men vad gör man, kan ju inte sitta där med allt liv runt omkring när man mår som mig! Men älsklingen följer med mig när till doktorn  snart, känns skönt att slippa gå själv.

Nu avrundar ja! Lovehugs Marie :)

Call me a sinner, call me a saint
Tell me it's over I'll still love you the same
Call me your favorite, call me the worst
Tell me it's over I don't wan't you to hurt
It's all that I can say. So, I'll be on my way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0