Tiisdag - snart helg :)

Oj, nu har det inte blivitt nått inlägg igen på några dagar. Jag glömmer naturligtvis inte bort att blogga men jag ser det som varför ska jag skriva nått om inget speciellt har hänt. Ja, nu har jag lunch iaf och det var riktigt gott. Hade kyckling med pasta och fetaostsås till, mumma. Och nu ska jag springa iväg och ringa sjuksköterskan på ankaret här i karlstad. Sen i eftermiddag ska jag upp till sjukan och hälsa på wille! Så det är min dag idag! Hoppas er dag har vart bra, ja och kommer bli bättre annars.

Ta hand om er! Jag saknar Anna idag, vi träffades i helgen men har en konstig känsla att jag kan inte kommer se henne på ett tag och sen dra jag till cypern ju! Men innan jag åker måste jag se henne!

Kraaamar Marie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0