hem elller stanna?

Hej hej hej hej!

Ja jag vet att jag suger på att uppdatera och hålla på men jag hinner aldrig sitta vid datorn längre. Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen har glömt bort allt som har hänt, mamma och pappa och fredrik var ju här på besök så det var hur skönt som helst att se dom igen. Fick även då veta att jag ska bli MOSTER, haha, det är ju hur kul som helst, men vill inte tänka tanken att jag kanske ska ha det så en dag. Jag vill inte ha barn just nu iaf! Men kul att patrik och jannice ska ha det, önskar er all lycka i världen.

Sen finns det inte så mycket att berätta, livet rullar på och jag vet inte om jag vill hem igen. Jag känner att jag vill upptäcka världen, men börjar känna ångest om vad jag ska göra om 4 månader. Kanske dags att ta tag i det snart, men en lyxkryssning eller dra till australien eller varför inte sydafrika. Ja jag vet inte, kanske vill åka och jobba i thailand. Eller se om jag ska åka hem, jobb i norge och se bara resa omrking, ja jag vet faktiskt inte. Om någon har något tips så kan ni ju berätta för mig.

Jag har föresten tagit dyk certi, så nu får jag dyka vart jag vill och när jag vill. Men men sen önskar jag att jag hade mer tid och pengar att göra roliga resor, kanske åka till någon grotta och titta lite eller bara gå ner till 21 meters djup igen som vi bara vart en gång. Men jag får se hur jag ska göra det eller inte, kanske någon gång när jag får bra dricks. Men men nu ska jag avrunda mitt blogg inlägg så hoppas jag att internet hemma kommer igång snart. Ska ju få det, om det inte är masssa med bullshit. Men det märks först efteråt.

Jag älskar detta, jag saknar er. Önskar ni kunde se detta och uppleva samma sak som mig. Ta hand om er!

Xxxxxxxx Marie :)

Kommentarer
Postat av: Sabiina

Hej Darling :) Jo du är verkligen dålig på att uppdatera om ditt liv. Vi vill ju veta allt som händer ju. Såg en massa bilder på fb nu iaf, såg underbart ut :) Snart ses vi med, ska bli så underbart gött, bara inte priserna stiger. Men jag tror inte det iaf :) Hörs snart igen hjärtat :)



Puss Puss

2009-07-02 @ 19:42:44
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/
Postat av: Rebeccah

hEEEJ ! ...

Är de inte Faster du ska bli?? du har väll bara bröder då blir de ju FARS SYSTER ... eller?? ..

Grattis iaf :) .. Hoppas du har de bra o mår bra :)Kram / Rebeccah

2009-07-05 @ 13:47:27
URL: http://rebeccahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0