Im in love, thanks!

Hejhejhej :) mycket hej på er! Just nu sitter jag på greneery, jag kunde inte sova så jag tog med mig datorn ner och nu sitter jag och surfar omkring, kollat lite på jobb och så där. Det är ganska dött här idag, ja för er som inte vet vad greneery är så är det en pub med trådlöst internet som jag brukar låna. Det är helt gratis, måste köpa något men det blev en milkshake idag. Åh ni ska vet vad som hände nyss, jag satt vid datorn och märker att jag har ett djur på armen, en kackerlacka, jag borstar bara av den, reser mig upp går till cim som sitter i baren. Hon går till datorn, ser den,dödar den och säger nu är det lungt. Jag skrek inte ens, jag är ganska stolt över mig själv :)

nu var det ju det med jobb också, hittade ett på ams.se som jag sökte. Det var som servitris på gran canaria. Här nedan är länken så mamma kan läsa vad det är för något.

http://pb.arbetsformedlingen.se/Standard/Utomlands/VisaPlatsannonsViaArbetsort.aspx?ids=10077919&o=2&k=193&returntourl=http%3a%2f%2fplatsbanken.arbetsformedlingen.se%2fStandard%2fUtomlands%2fSokresultatViaArbetsort.aspx%3fq%3ds(ld(193)v(2))a(20)sp(65)sr(1)c(A79C8433)%26ps%3d

Och nu hörde jag också världens sjukaste låt, ja jag vet jag är efter men herregud. Haha, ska söka upp den på youtube och lägga ut tror ja. herregud! det är verkligen herregud!



men detta var nog allt för mig! ta hand om er! Im in love! thanks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!! Jag har letat runt lite och hittat en utbildning + jobb i London. För att finansiera det hela kan du söka studielån via CSN. Det bästa är att du verkligen lär dig engelskan. Jag skickar ett brev också så att du läsa i lugn och ro.

Är det fortfarande lika hett, här regnar det som vanligt. Det bästa är att jag nu har semester i 4 veckor, men mesta tiden går åt till släkten. Hoppas att vi får fint väder annars blir det jobbigt.

passa på och njut.

Kran mamma

2009-07-25 @ 21:28:19
Postat av: Anonym

Hej igen!!

Bra att du sökte jobbet, det verkar bra!! Håller tummarna för dig!! Kram och puss mamma

2009-07-25 @ 21:34:43
Postat av: Pelle

Sök jobbet Marie så slipper du en regn vinter i Sverige.



PS Låten var lika häftig som Sven-Ingvars Fröken Fräken

2009-07-25 @ 21:41:15
Postat av: Pelle

Jag menade regn i Sverige under vintern, PS lägg ut låten på Facebook.

2009-07-25 @ 21:44:33
Postat av: mamma

Adressen till jobbet,skolan i England är:

www.blueberrysprak.nu/utlandsarbete/storbritannien/

jobb.asp

2009-07-25 @ 22:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0