4 månader sen!

Ja, kanske man ska skriva hej! Jag är mitt uppe i en jobbig period då jag gör allt för att försöka glädjeämnen omkring mig,men jag hittar tyvärr inte så många, kanske att det finns chokladmilkshake här nere också. Men annars är det inte så mycket jag kan komma på, men det är väl livet inte kan man vara på topp hela tiden. Men jag överlever!

Sitter och letar nya jobb till hösten också, tänkte på något skoj. Hotelljobb låter lockande, kanske i Zanzibar eller thailand eller något sådant. Ja jag vet som sagt inte alls vad jag vill, men har hittat några hotell som jag ska söka på. Får man ett ja att man är välkomen så blir det ett problem då antagligen. Men annars vet jag inte alls vad jag ska göra.Flytta hem till Åmål kanske?

Men jag har inte så mycket att skriva, bara att min svacka ger sig snart! Älskar er!

I'm making it hard, it's the easiest way.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Flytta hem till Åmål och börja jobba på korvmojjen. Det är mitt tips! ^^

2009-07-17 @ 17:47:47
URL: http://susannaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0