:)

ja då var det dags att uppdatera bloggen lite igen då. Anna har vart nere hos mig i en vecka nu, hon åkte hem igår så det kändes lite tungt men det fick gå ändå trots allt. Jag har haft det jätte bra när hon var här, vi har vart på en båttur fast den sög, haha, sen har vi åkte watersport grej, det var askul :D det ska jag göra igen någon gång. Så denna veckan som vart har vart ganska intressant. Skulle vilja göra om den men men det kanske kommer igen, hon kanske kanske skulle komma ner igen och det skulle jag vilja att hon gjorde. Men förstår hon har sitt liv där hemma och jag har mitt här nu så, ja nu finns det inte så mycket mer att skriva tror ja. Kanske att jag måste springa in i duschen och sen gå till jobbet, plus att det är jätte varmt här nere idag. Det är minst 32 i skuggan men det är också vindstilla, röra på sig i onödan gör jag helst inte. Men lova att ta hand om er, saknar er jätte mycket.

Xxxx Marie

Kommentarer
Postat av: Anna

JAg hade en undebrar vecka, å ja ska verkligne försöka komma neer igen.. :D men jises va trött ja e idag! haha. 12 timmars resa suger! :( miss u!

2009-06-02 @ 15:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0