det regnar...

Hi! gissa vad det ar for vader idag, det askar :( det gillar jag inte for att jag hade min lediga formiddag sa tankte ta en promenad men det gick ju inte nar det bara regnar. Sa stannade hemma och laste bok ist, sen kom natalie och emma fran rest och hade med sig mat. Vilket var super snallt, jag ska jobba ikvall jag.
 
Sen har jag ocksa ovat pa att bara brickan men det gar fortfrande daligt, men men jag maste lara mig detta nu. Oppnar ju pa tisdag och da har jag ansvaret att bara ut alla mat. Och det ar kanske inte sa lyckat om jag tappar maten. Men igar var ju iaf ute pa varan lilla pub har. Det var jatte trevligt. Sen har det inte hant sa mycket. Jo att vi stadade hela restaurangen igar, stadade fran klockan 09 till 18. Sen skjutsade jessica oss till restaurangen i kapparis dar de bjod pa mat. Gottt! 

Men men jag vill verkligen att alla kommer och halsar pa. Det vore sjukt kul, jag saknar er alla dar hemma ocksa. Men nu ska vi inte skriva sadant sa jag blir ledsen, men ta hand om varandra. Men men nu vet jag inte vad jag ska gora riktigt, det regnar som tok ute sa blir nog kvar vid datorn en stund till. Vill inte ga hem i os-regn. Haha :p

Ja sabina du maste komma och halsa pa. Ta med alla, vore helt underbart. Saknar vara fredagar och lordags fester faktiskt, har ar det lite mer fest an vad jag vantat mig. haha, ut varje kvall kanns det som, Sa vore kul om ni komma ner och gjorde mig sallskap :)

Och nu borjar vissa affarer oppna ocksa, det brukade ju vara folkdott, vilket det fortfarande ar. men lite mer att gora och kolla pa, vi ska nagon dag har aka till nicosia for att ga pa ikea. hihi kul! Men vet inte nar det blir annu. Nu har det bestallt mat kom amanda och sa, sa ska ga och gora de sallskap.

Stoora kramar Marie :)



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej gumman.

Kul att läsa din blogg och få reda på hur du har det. Här har det kommit otroligt mycket snö, så igår var vi tvugna att skotta in bilarna när vi kom hem. Vi längtar verkligen efter våren nu.

Imorgon åker vi troligtvis till Karlstad ska leta reda på garderober som vi ska ställa in i rummet nere, så att vi får lite ordning och reda.Pappa undrar om du vill ha James Bonds senate film och Henrik Dorsin - stand up. Ha det bra.

2009-03-28 @ 14:26:52
Postat av: Gunilla

Hej gumman!!!

Kul att läsa din blogg och höra hur du har det.

Här har det kommit massor med snö, fick skotta oss in igår. Vi längtar verkligen till våren nu.

Imorgon ska vi åka till Karlstad Ikea och titta på garderober så att vi får lite ordning och reda.

Karm mamma

2009-03-28 @ 14:31:50
Postat av: Sabiina

Jag kommer jag lovar, ska få tillbaka massa pengar på skatten nu så nu har jag verkligen råd att komma ner, när passar det dej? :P

2009-03-28 @ 17:28:16
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0