sol & bad, och forsta middagen ute :)

Hej!

Ja idag har det hant ganska mycket med grejer, vi har vart och kakat en en jatte fin restaurang. Det var Jessica och tommy som ville bjuda oss pa en fisk restuarang, sa det var jag,emma,sara och amanda som foljde med. De andra ville hellre sova eller gillade inte fisk. Men vi akte dit iaf, det var hur mysigt som helst. Det var en liten bukt med en orord strand nedanfor och en lite kyrka ut pa ett berg precis vid havet. Kan inte beratta med ord, men det var helt underbart. Sen lag det massa med fiskebatar dar ocksa, och naturligtvis ett lyx hotell. Det var underbart vackert. Deras barn var med ocksa, niki och alex heter dom. De pratar grekiska,svenska och engelska flytande, de ar 7 och 9 ar. hehe :) Jag at iaf lax med vitloks creme den var jatte god, sen smakade jag aven pa blakfisk, det var inge vidare gott, den hade en valdigt kostig smak :p

Sen nar vi akte hem, sa bestamde vi oss att ga till stranden. Dar vi hittade ett stalle som var vindstilla, det var helt underbart att ligga dar. Vi spelade vollyboll och strandpingis och hade en heldag pa stranden. Sen akte vi hem vid 18 och laga mat och kakade ute pa verandan forsta gangen denna sommaren. Hur mysigt som helst :) Jag har v\naturligtvis brant mig ocksa, men det lagger sig forhoppningsvis tills imorgon.

Imorgon borjar jag jobba 09 och pa onsdag oppnar vi antligen restaurangen. Sa idag var sista dagen ledig pa 8 mander, det later hur hemskt som helst fast det var bara hogsasong i 3 mander ungefar, och da kommer det bli mycket fest ocksa. Sen hoppas jag mina darlings kommer ner och halsar pa. Vore val skont for er om ni kom nar det ar som varmast och det kommer det vara i juli augusti sen far ni se nar ni har semster ocksa. Sen kommer mamma och pappa vid midsommar, sa jag anpassar mig efter er. Kom nar ni vill, men lat mig veta 1 manad innan nar ni tankt ungefar, for att kunna jobba mindre den veckan.

Ja det var nog allt fran mig. Saknar er alla, ta hand om varandra. Har nere kommer det lite bilder for er att se pa med.
Lovehugs maggie

    

Kommentarer
Postat av: rebecka

Åhh gud va skönt de ser ut :D Ja vill också ha värme nu :D Kraaaam

2009-03-29 @ 22:42:56
Postat av: linda nilsson

Hej gumman! härligt att se att du har de bra, följer din blogg varje dag för att se hur du har de..tänker på dig jätte mkt och vill försöka komma ner, men allt är som de är just nu..ska få de att ordna sig! LOVAR.. Saknar dig hjärtat<3 lovehugs <3

2009-03-30 @ 01:23:42
URL: http://liinndaaa.blogg.se/
Postat av: Evelina

hej pullan =)

gud vad underbart det låter det du skriver gumman, jag önskade att jag var där nere med dig för jag är hur avensjuk som helst!!!! :O haha. ta vara på tiden gumman får du kommer ha det hur fantastiskt som helst =) PUSSPUSS JAG ÄLSKAR DIG!

2009-03-30 @ 09:26:23
Postat av: Susanna

Det är svinfint väder i Karlstad nu. jag är inte ett dugg avundsjuk på dig ^^ Hoppas att du får en trevlig vistelse!

2009-04-02 @ 22:20:50
URL: http://susannaslife.blogg.se/
Postat av: Sabiina

Maggan nu var de länge sen de kom ett inlägg ^^ .

2009-04-02 @ 23:23:24
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0