2 månader idag :)

Hallå, jag vet att jag är super seg på att skriva och ens orka leta upp en dator med internet på nu förtiden. Men nu sitter jag här på saras dator och tänkte faktiskt skriva lite. Det finns egentligen inte så mycket jag vill ta upp i bloggen, men det kommer säkert hamna här ändå. Men om en vecka kommer anna ner iaf det ska bli hur bra och trevligt och underbart som helst att se henne igen :D så dit längtar jag. Annars rullar allt på som vanligt,det är ganska lungt här fortfarande och det är ju därför man åker till napa för att träffa lite annat folk en det staffet som jobbar här. Så det är skönt att det bara ligger 15 minuter bort, så där var jag och sara igår. Hade faktiskt en jätte trevlig kväll :) och idag funderade jag på att gå till krogen nere hos oss, men så blir det inte eftersom klockan har blivit för mycket. Men iaf så idag firar jag två månader på cypern, jag kan inte förstå att tiden har gått så fort. Men snart är det augusti och sen är det bara någon månad kvar.

För att berätta lite om vädret så var det faktiskt 31 grader i skuggan idag och nu är det kanske 20 grader. Hur skönt som helst, men det börjar bli jobbigt att jobba när det är för varmt. Man svettas så mycket då! Men nu ska jag dra mig, nu har ni hört lite från mig iaf och jag lever fortfarande.

STOOOORRA KRAMAR MARIE :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!!

Idag har det regnat och imorgon också tror jag, men det spelar ingen roll för jag jobbar ju!!!

Fredrik har varit hemma i helgen, det var trevligt. Vi tittade på melodifestivalen och ojade oss över hur dåliga bidrag det var. Norge vann om du inte visste det. Det var kul.

Igår var pappa och jag på bio och såg Änglar och demoner den var bra. På onsdag åker vi till Gävle.

Ha det så bra. Vi syns snart.

2009-05-18 @ 19:10:01
Postat av: My j

oj. jättevarmt ju ^__^ var är du?

2009-05-18 @ 19:13:16
URL: http://mitsukononame.blogg.se/
Postat av: Gunilla Nordgren

Hej gumman!!!

Kul att höra ifrån dig, du får skärpa dig och gå ut på nätet lite oftare.

Här i Åmål har det regnat idag, det behövdes för det var torrt i backen - du vet mina blommor!!!

Fredrik var här i helgen och vi tittade på melodifestivalen och ojade oss över hur dåliga melodier det var. Norge vann!!! Det var kul!!!

Sverige kom nästan sist 24 plats.

Igår var pappa och jag på bio och såg Änglar och Demoner den var bra. På onsdag åker vi till Gävle och hälsar på farmor.

Annars är allt som vanligt. Sköt om dig så syns vi snart.

Kram mamma.

2009-05-18 @ 19:15:46
Postat av: Gunilla Nordgren

Hej gumman!!!

Kul att höra ifrån dig, du får skärpa dig och gå ut på nätet lite oftare.

Här i Åmål har det regnat idag, det behövdes för det var torrt i backen - du vet mina blommor!!!

Fredrik var här i helgen och vi tittade på melodifestivalen och ojade oss över hur dåliga melodier det var. Norge vann!!! Det var kul!!!

Sverige kom nästan sist 24 plats.

Igår var pappa och jag på bio och såg Änglar och Demoner den var bra. På onsdag åker vi till Gävle och hälsar på farmor.

Annars är allt som vanligt. Sköt om dig så syns vi snart.

Kram mamma.

2009-05-18 @ 19:16:32
Postat av: Patrik & Jannice

Hejsan!

Så avis vi blir här nere i Kalmar där det har varit regn, regn och mera regn hela dagen. Nästan så att det har känts som höst. Vad kul för dig att få lite besök snart.

Ha det så bra och sköt om dig.

Kram Patrik & Jannice

2009-05-18 @ 20:09:54
Postat av: linda nilsson

Hej gumman, jaa snart kommer anna och hon ska ta me kram från mig :) .. Hoppas du har de bra vilket jag tror du har hihi.. varmt iallafall..saknar dig pusss

2009-05-18 @ 23:52:36
URL: http://liinndaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0