half off today :)

Hejhej, gud vilket trist väder det har vart nu i två dagar. Det är mulet och idag vaknade jag av att regnet slog mot fönstret, och jag som hade planerat att gå och fixa mitt gymkort och sådant så jag kommer igång, men det blev inte av jag har ju inte något paraply med mig så gå ut gör jag inte gärna. Men nu har det klarnat upp så jag sitter på altan med amandas dator igen eftersom min fortfarande är i sverige, men mamma tar med den ner när dom kommer. Så då har jag egen dator och det kommer vara skönt som helst. Sen vet jag inte mer vad jag ska skriva, Natalie kommer hem inatt också, så då har jag inte en egen lägenhet längre. Men har saknat henne lite också, men bara lite :) hehe.

Men ja nu har alla andra gått till jobbet, men jag är ju halvledig så jag börjar först vid 19 och jobbar bara tills 23, medan alla andra jobbar från 16-24 :p så det är skönt att kunna sitta här ganska länge. Men det är min sista dag för denna veckan att vara halvledig. Så nu imorron jobbar jag heldag tills nästa söndag igen. Så vi får se, vi pratar om att hyra moppe och dra till nissi beach på onsdag men om vädret är som det är nu, så tror jag att jag hoppar över det. Kan gör det längre fram i sommar isf.

Annars vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Går och längtar tills anna ska komma ner, tror jag ska ta några vita veckor innan hon kommer för att jag ska orka den veckan hon är här, haha. Men det kommer jag göra iaf. Saknar henne så grymt mycket. Saknar alla andra där hemma också naturligtvis, haha. Saknar svensk mat så mycket, det ända jag äter är väl mest china mat. Och det har aldrig vart så gott tycker ja. Men det funkar det med :) onödigt att klaga när allt annat är bra.

Funderar att slänga in lite bilder ni kan få se, men det kommer säkert in lite senare idag. Måste leta rätt på kameran först. Men alla får ha det toppen bra, så ska jag se till att jag klarar mig utmärkt.

Lovehugs Marie

Kommentarer
Postat av: Evelina

hej gumman.

åh gud vad jag läntar efter dig här hemma. jag känner verkligen hur himla tomt det är utan där här hemma i karlstad :( jag saknar när vi alltid satt hemma hos dig och kollade på film och åt pizza och massa massa godis :D gud vad mysigt alltså. hihi. men dom tiderna kommer igen hoppas jag för månaderna bara går och går så snart är du hemma igen ;) jag hoppas du har det underbart och att du verkligen trivs vännen!! miss you babe!! pusspuss jag älskar dig!

2009-05-05 @ 09:46:08
Postat av: Gunilla

Kul att höra ifrån dig, det var et tag sedan vi pratades vid. Pappa och jag har varit till morfar i helgen och det gick riktigt bra, promenerade och pratade till 02.00 natten till söndag så idag har vi vait trötta. Är nu hemma och det känns skönt. Kristi himmelsfärdshelgen åker vi till farmor, som du hör har vi fullt, ska bli skönt med semester.

Kram Mamma.

2009-05-10 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0